úterý 17. listopadu 2015

Hi! Hi! Hi!

(Vizte jako 火, chápete jako 'oheň'.)
Ve čtvrtek 22. byl džidai macuri. Jendže já mám ve čtvrtek celý den školu, tak jsem tam nešla... o důvod víc, proč se sem někdy vrátit, dešo?
Naštěstí se ten den večer konal ještě ohňový festival v nedaleké Kuramě (o které vám víc  povím někdy příště - a vězte, že je co povídat) a my jsme měli jeho návštěvu jako takový nepovinný výlet ze stejného předmětu, jako bylo včerejší Heian-kjó. Ale no... kdo by nešel?
vypadalo to trochu jako demonstrace...
fakt velké pochodně
oheň, hořící pochodně
Nejprve se děly nějaké věci, které jsme moc neviděli, pod svatyní a poté od svatyně vyšel průvod se dvěma mikoši (fotky níže).
za průvodem

doháníme průvod
oheeeň
Průvod došel k místnímu onsenu, kde se obloukovitě otočil a vyrazil zpět.
mikoši

a eště raz (ano, ti tahači byli takoví... nedooblečení)
...
sem průvod došel
Pronásledovali jsme průvod až k pódiu, kde ovšem došlo k nedorozumění s místní policií. Tvrdili, že když půjdeme dál, nestihneme poslední vlak, a tak jsme se vrátili k nádraží. Jenže jsme zjistili, že nám chybí lidé, tak jsme na ně čekali a šli je hledat a tak podobně a tak jsem se přece jen u pódia taky na chvíli nachomýtla. Nějak tam pozpěvovali a tancovali... no, prostě budu muset zas někdy přijet a vidět to celé od začátku do konce... :D
jedna rodina měla prostě takhle vystavené brnění...
fotka s tenguem, když jsme ještě čekali a nehledali...
Blbé bylo jen to, že festival sice začínal v šest, ale hlavní věci se děly až mnohem později, tudíž jsme tam jeli až na devátou a vraceli se předposledním vlakem ve 23:48 (tj. vrátili jsme se asi o půl jedné) a druhý den jsem měla školu od devíti (tj. brzy)... :D

2 komentáře:

  1. Moc hezké - ten foťák fakt dobře fotí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 'kuju! Jsem na něj HRdÁ, bude z něj skvělý bojovník... ;)

      Vymazat